BLOG

Sztuka mówienia „Nie”

Kiedy czujemy się zmuszani do spełnienia oczekiwań innych, nawet wbrew sobie, chcielibyśmy powiedzieć „dosyć tego!”, ale czujemy, że tak odpowiedzieć nie wypada. Jak zatem powiedzieć „nie”, by rozmówca nie potraktował tego niczym zamkniętych przed nosem… Czytaj więcej »Sztuka mówienia „Nie”

Antyszczepionkowa psychoza

4 października 2018 roku zapisał się w historii polskiego parlamentaryzmu jako dzień wystąpienia przeciw rozumowi. Głosami większości parlamentarnej do prac w komisji trafił projekt ustawy znoszącej obowiązek szczepień. Politycy tłumaczyli swoją decyzję chęcią dania szansy… Czytaj więcej »Antyszczepionkowa psychoza

Syntetyczny sposób na marketing

Metoda, którą posługuję się w działaniach marketingowych czerpie z teorii kodu kulturowego Clotaire Rapaille’a, psychologii głębi Carla Gustava Junga oraz współczesnej koncepcji archetypów Margaret Clark i Carol Pearson, inspirowanych pracami Josepha Campbella. Wszystkie te źródła opieram… Czytaj więcej »Syntetyczny sposób na marketing